Dobór programów
Zaburzenia uwagi i koncentracji (ADD, ADHD), dysleksja, dyskalkulia, niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii psychoneurologicznej dla uczniów z zaburzeniami uwagi i koncentracji (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się, w tym z dysleksją, dyskalkulią.

mTalent Matematyka.
Dyskalkulia

mTalent Czytanie
SY-LA-BA-MI cz. 1

mTalent Czytanie
SY-LA-BA-MI cz. 2

mTalent Czytanie ze zrozumieniem

mTalent Trudności
w pisaniu

mTalent Potrafię. Obszar polonistyczny (klasy 4-6)

mTalent Potrafię. Obszar matematyczny (klasy 4-6)

mTalent Ortografia

mTalent Nauka polskiego jako obcego

mTalent Koncentracja i pamięć

mTalent ADHD
Procesy komunikacji i zaburzenia przetwarzania słuchowego, centralne zaburzenia słuchu, zaburzenia koncentracji, ADD, ADHD, spektrum autyzmu
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii procesów komunikacji, w tym zaburzeń przetwarzania słuchowego, dla uczniów z centralnymi zaburzeniami słuchu, słabosłyszących, z zaburzeniami koncentracji i uwagi, w tym z ADHD, ADD, autyzmem.

mTalent Percepcja
słuchowa

mTalent Zaburzenia
przetwarzania
słuchowego

mTalent Autyzm. Rozumienie
i naśladowanie mowy

mTalent Autyzm. Mowa czynna, od słowa do zdania

mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 1

mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 2

mTalent Autyzm. Tworzenie umiejętności życiowych

mTalent Percepcja
wzrokowa

mTalent Koncentracja i pamięć
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim
Pomoce i narzędzia dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim.

mTalent Percepcja
wzrokowa

mTalent Autyzm. Rozumienie
i naśladowanie mowy

mTalent Autyzm. Mowa czynna, od słowa do zdania

mTalent Autyzm. Tworzenie umiejętności życiowych

mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 1

mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 2

mTalent Czytanie
SY-LA-BA-MI cz. 1

mTalent Czytanie
SY-LA-BA-MI cz. 2

mTalent Czytanie. Litery

mTalent Czytanie ze zrozumieniem

mTalent Koncentracja i pamięć

mTalent ADHD

mTalent Trudności
w pisaniu

mTalent Zajęcia
logopedyczne cz. 1

mTalent Zajęcia
logopedyczne cz. 2

mTalent Percepcja
słuchowa
Wspomagające i alternatywne metody komunikacji (AAC), w szczególności dla uczniów z uszkodzeniami neurologicznymi, porażeniami
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów posługujących się wspomagającymi i alternatywnymi metodami komunikacji (ACC – Augmentative and Alternative Communications), w szczególności uczniów z uszkodzeniami neurologicznymi, porażeniami.
Z odpowiednim oprzyrządowaniem wykorzystywanym w AAC, dopasowanym do możliwości i potrzeb konkretnych uczniów, wszystkie programy z serii mTalent można wykorzystywać wspomagająco również w tej grupie uczniów i podopiecznych.

mTalent Czytanie
SY-LA-BA-MI cz. 1

mTalent Czytanie
SY-LA-BA-MI cz. 2

mTalent Koncentracja i pamięć

mTalent Zajęcia
logopedyczne cz. 1

mTalent Zajęcia
logopedyczne cz. 2

mTalent Trudności
w pisaniu

mTalent Percepcja
słuchowa

mTalent Zaburzenia
przetwarzania
słuchowego

mTalent Autyzm. Rozumienie
i naśladowanie mowy

mTalent Autyzm. Mowa czynna, od słowa do zdania

mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 1

mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 2

mTalent Matematyka.
Dyskalkulia

mTalent Potrafię. Obszar polonistyczny (klasy 4-6)

mTalent Potrafię. Obszar matematyczny (klasy 4-6)

mTalent Ortografia

mTalent Trudności
w pisaniu

mTalent Percepcja
wzrokowa

mTalent Autyzm. Tworzenie umiejętności życiowych

mTalent ADHD

mTalent Nauka polskiego jako obcego

mTalent Czytanie. Litery

mTalent Czytanie ze zrozumieniem
Problemy w edukacji szkolnej z przyczyn innych niż wymienione wyżej, wymagającymi terapii logopedycznej i psychologicznej
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn innych niż wymienione
w cz. IV w pkt 1 do 4 (wniosek B2 dla dyrektora szkoły podstawowej) z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub
psychologicznej.

mTalent Zajęcia
logopedyczne cz. 1

mTalent Zajęcia
logopedyczne cz. 2

mTalent Zajęcia logopedyczne dla młodzieży i dorosłych

mTalent Autyzm. Rozumienie
i naśladowanie mowy

mTalent Autyzm. Mowa czynna, od słowa do zdania

mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 1

mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 2

mTalent Autyzm. Tworzenie umiejętności życiowych

Będzie Dobrze