Recenzje i opinie
Zastanawiasz się, czy warto kupić mTalent? Przeczytaj recenzje i opinie terapeutów, nauczycieli, którzy w swojej pracy postawili na programy i ćwiczenia mTalent. Dowiedz się, co najbardziej podoba im się w mTalent oraz zobacz, jak specjaliści pracują z tymi programami w trakcie zajęć terapeutycznych ze swoimi podopiecznymi. Zebrane poniżej wpisy to opinie przesłane przez użytkowników, a także recenzje znalezione internecie napisane przez użytkowników, wskazujących na swoje ulubione i najlepsze programy wspierające terapię.

„Cieszy mnie ogromnie, że mamy nowy program mTalent Dysleksja!” – recenzja Pedagog Michaliny
Program mTalent Dysleksja to interaktywny zestaw narzędzi i materiałów diagnostycznych i dydaktyczno-terapeutycznych przeznaczony dla szkół podstawowych. Zawiera ponad 2000 ekranów interaktywnych, które wraz z przewodnikiem metodycznym i zestawem materiałów dodatkowych, są gotowym rozwiązaniem dla pedagogów pracujących z dziećmi zmagającymi się z dysleksją. W swoich najnowszych filmach Michalina Ignaciuk (znana także

„Wartościowe zasoby dla terapeutów, pedagogów i rodziców” – mTalent Autyzm. Rozumienie i naśladowanie mowy
Recenzja mTalent Autyzm. Rozumienie i naśladowanie mowy – zestawu interaktywnych ćwiczeń do pracy z uczniami w spektrum autyzmu, a także z niepełnosprawnością intelektualną i innymi problemami komunikacyjnymi. Program mTalent Autyzm. Rozumienie i naśladowanie mowy to kompleksowe narzędzie zaprojektowane z myślą o wsparciu dzieci z autyzmem w rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych. Jest

„Polecam z całego serca!” – recenzja mTalent Opóźniony Rozwój Mowy
Program mTalent Opóźniony Rozwój Mowy to narzędzie, które od pierwszych chwil pracy pokazuje, jak przemyślanie zostało zaprojektowane, aby wspierać nas – terapeutów – w codziennych wyzwaniach. Jest to program, który odpowiada na potrzeby dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, ale dzięki swojej wszechstronności doskonale sprawdzi się także w pracy z innymi

mTalent Czytanie SY-LA-BA-MI w poznańskim przedszkolu – recenzja logopedy
Wśród najpopularniejszych programów z serii mTalent od lat czołowe miejsca zajmuje Czytanie SY-LA-BA-MI. To pozycja, która zdobyła uznanie jurorów w Polsce i na świecie. Tym razem pomoce trafiły do poznańskiego przedszkola. Czy i tutaj się sprawdziły? Program mTalent Czytanie SY-LA-BA-MI cz. 1 to interaktywne narzędzie edukacyjne, stworzone z myślą o

„Zdecydowanie warto go mieć w swoim terapeutycznym arsenale!” – recenzja mTalent Afazja
Jako logopeda, terapeuta z doświadczeniem w pracy z dziećmi z zaburzeniami mowy miałam okazję dokładnie zapoznać się z programem mTalent Afazja i wykorzystać go w swojej pracy z dziećmi w Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Krościenku Wyżnym. To narzędzie interaktywne, które oferuje coś więcej niż tylko standardowe

Raport z testów mTalent (Ogólnopolski Operator Oświaty)
Programy mTalent otrzymały Certyfikat JakOOOści przyznawany przez fundację Ogólnopolski Operator Oświaty. W ramach programu LabOOOratorium produkty testowane były przez 24 nauczycieli specjalistów i 216 uczniów w ramach 432 godzin lekcyjnych. Zgodnie z tą opinią programy mTalent zostały uznane za „atrakcyjne produkty, które w pełni odpowiadają oczekiwaniom zarówno dzieci, jak i

„Wartościowe narzędzie edukacyjne” – recenzja mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym
Recenzja zestawu interaktywnych ćwiczeń do pracy z uczniami w spektrum autyzmu, a także z niepełnosprawnością intelektualną i innymi problemami komunikacyjnymi „mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym” Program „mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym” to wszechstronne narzędzie, opracowane z myślą o wspieraniu dzieci z autyzmem w rozwijaniu zdolności komunikacyjnych. Jego odbiorcami są terapeuci,

„Doskonale przemyślane narzędzie” – Szkoła Podstawowa Specto we Wrocławiu
Recenzja zestawu interaktywnych ćwiczeń, kart pracy i scenariuszy do prowadzenia zajęć z uczniami z objawami lub diagnozą zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD) firmy Learnetic (mTalent ADHD). Zestaw interaktywnych ćwiczeń i kart pracy firmy Learnetic, stworzony do pracy z uczniami z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD), wyróżnia się swoją kompleksowością

mTalent Zajęcia logopedyczne w ocenie placówek Galileo z Lublina
mTalent zajęcia logopedyczne to nowoczesny program logopedyczny dla dzieci z wadami wymowy i innymi zaburzeniami umiejętności poznawczych. Program jest pomocny w pracy terapeutycznej logopedy, który na co dzień zajmuje się wspomaganiem rozwoju i terapią logopedyczną dzieci w wieku powyżej 4 lat. mTalent – zajęcia logopedyczne może być również wykorzystywany przez





