Recenzje i opinie

Zastanawiasz się, czy warto kupić mTalent? Przeczytaj recenzje i opinie terapeutów, nauczycieli, którzy w swojej pracy postawili na programy i ćwiczenia mTalent. Dowiedz się, co najbardziej podoba im się w mTalent oraz zobacz, jak specjaliści pracują z tymi programami w trakcie zajęć terapeutycznych ze swoimi podopiecznymi. Zebrane poniżej wpisy to opinie przesłane przez użytkowników, a także recenzje znalezione internecie napisane przez użytkowników, wskazujących na swoje ulubione i najlepsze programy wspierające terapię.

„Doskonale przemyślane narzędzie” – Szkoła Podstawowa Specto we Wrocławiu

Recenzja zestawu interaktywnych ćwiczeń, kart pracy i scenariuszy do prowadzenia zajęć z uczniami z objawami lub diagnozą zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD) firmy Learnetic (mTalent ADHD). Zestaw interaktywnych ćwiczeń i kart pracy firmy Learnetic, stworzony do pracy z uczniami z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD), wyróżnia się swoją kompleksowością

mTalent Zajęcia Logopedyczne recenzja i opinia

mTalent Zajęcia logopedyczne w ocenie placówek Galileo z Lublina

mTalent zajęcia logopedyczne to nowoczesny program logopedyczny dla dzieci z wadami wymowy i innymi zaburzeniami umiejętności poznawczych. Program jest pomocny w pracy terapeutycznej logopedy, który na co dzień zajmuje się wspomaganiem rozwoju i terapią logopedyczną dzieci w wieku powyżej 4 lat. mTalent – zajęcia logopedyczne może być również wykorzystywany przez

Pedagog Michalina mTalent ADHD

„Polecana metoda pracy: mTalent ADHD” – Pedagog Michalina

„Jedna z metod, z której od jakiegoś czasu już aktywnie korzystam – jest to ADHD od firmy Learnetic z serii mTalent” – opowiada Michalina Igniaciuk, znana w sieci jako Pedagog Michalina, w swoim materiale na temat ADHD i metod pracy z dziećmi z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej. W filmie zatytułowanym „ADHD

mTalent recenzja Barbara Halat

Recenzja programów mTalent Czytanie SY-LA-BA-MI (Barbara Hałat – Centrum Edukacyjno-Terapeutyczne „Kropka”)

Programy z serii mTalent wykorzystuję prawie na wszystkich zajęciach, które prowadzę w gabinecie mojego Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego „Kropka”. Efekty pracy w oparciu m.in. o te pomoce możesz śledzić także na moim kanale „nauczycielka.i.pies”. Dzisiaj chciałabym szerzej opowiedzieć o programach mTalent Czytanie SY-LA-BA-MI część 1 oraz część 2. To programy, z których korzystam zdecydowanie najczęściej. Głównie

mTalent Czytanie ze zrozumieniem – recenzja SP Specto z Wrocławia

W treści przewodnika dydaktycznego dla nauczycieli słusznie wskazano czytanie ze zrozumieniem jako kluczową umiejętność, którą uczeń powinien opanować, aby skutecznie komunikować się i przyswajać wiedzę. Odpowiednie materiały dydaktyczne mogą znacząco wpłynąć na rozwój tej umiejętności u uczniów. Mojej ocenie podlega materiał dydaktyczny mTalent Czytanie ze zrozumieniem – jego zawartość, struktura

Recenzja programu mTalent Zaburzenia przetwarzania słuchowego – Olga Kłodnicka

Jako terapeutka prowadząca terapię wielu dzieciaków, bardzo zależy mi na sprawnym planowaniu i organizowaniu zajęć. I to z tego powodu zdecydowałam na się program multimedialny mTalent Zaburzenia przetwarzania słuchowego. Wygoda terapeuty też ma znaczenie Wreszcie nie muszę szukać pianinek, cymbałków i innych instrumentów, które też nie zawsze dają się wykorzystać

„Programy mTalent to technologia i nowoczesność, które dobrze służą mi w codziennej pracy” – recenzja

Czas na moją drugą recenzję programów z serii mTalent. Wcześniej mieliście okazję zapoznać się z moją opinią na temat dwóch części mTalent Czytanie SY-LA-BA-MI, a dzisiaj opowiem o doświadczeniach codziennej pracy w Centrum Edukacyjno-Terapeutycznym „Kropka” z wykorzystaniem programów Koncentracja i pamięć oraz Zaburzenia przetwarzania słuchowego. Problemy dzisiejszych dzieci często są

*Szczegóły promocji dostępne w regulaminie pod adresem www.mTalent.pl/komary-regulamin